مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-17ورزشي

ابهامات فوتبال باید در مجمع «شفاف» شود/ از تصمیم هیات رییسه بی خبر بودیم


یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با بیان این که ابهامات زیادی در مورد اتفاقات چند ماه اخیر این فدراسیون وجود دارد گفت: در مجمع روز 10 خرداد ابهامات موجود باید شفاف سازی شود.

- ، ضمن اشاره به وضعیت مالکیت باشگاه تراکتور تبریز در خصوص حاشیه های فراوان پیرامون فدراسیون فوتبال که با عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم و چند دستگی در هیأت رییسه همراه است، پرده از ابهامات فراوان درباره این مسائل برای اعضای مجمع برداشت.

رییس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی تصمیم گیری درباره ادامه فعالیت عزیزی خادم و اعضای هیأت رییسه را منوط به شفاف سازی در مجمع عمومی دهم خردادماه دانست.

مالک تراکتور همچنان زنوزی است ششگلانی در خصوص آخرین وضعیت مالکیت باشگاه تراکتور تبریز به خبرنگار مهر گفت: آقای زنوزی همچنان فعالیت های باشگاه را دنبال می کند.

مباحثی در طول فصل مطرح شد که خودش هم اعلام کرد می خواهد مالکیت باشگاه را واگذار کند اما این اتفاق عملی نشد و او همچنان مالکیت باشگاه را بر عهده دارد.

رییس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی راجع به احتمال واگذاری این باشگاه به صنایع مس تاکید کرد: این موضوع کاملاً به نمایندگان مجلس و وزارتخانه ها مربوط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات فوتبال باید در مجمع «شفاف» شود/ از تصمیم هیات رییسه بی خبر بودیم

ابهامات فوتبال باید در مجمع «شفاف» شود/ از تصمیم هیات رییسه بی خبر بودیم