مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-17ورزشي

رقابت های تنیس روی میز جام باشگاه های آسیا احیا می شود


جام باشگاه های آسیا در تنیس روی میز بعد از نیم قرن احیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد علیقارداشی شامگاه دوشنبه در مجمع سالانه هیئت تنیس روی میز استان اردبیل اظهار کرد: مسابقات بین المللی خوبی را در سال جاری پیش رو داریم که تلاش می کنیم بازیکنان تنیس روی میز کشورمان در این مسابقات حضور قدرتمندانه ای را تجربه کنند.

وی تصریح کرد: مسابقات کشورهای اسلامی مردادماه در ترکیه و مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا نیز در کشور لائوس برگزار می شود تا ما به کسب مدال های رنگارنگ امیدوار باشیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اخبار خوبی از کنفدراسیون آسیا به گوش می رسد که با اعمال تغییرات در رأس کنفدراسیون آسیا که رییس آن از کشور قطر و دبیرکل آن از ایران انتخاب شده، قرار است مسابقات جام باشگاه های آسیا بعد از گذشت 50 سال دوباره احیا شود.

علیقارداشی افزود: کشورهای اروپایی جام باشگاه ها را با رونق خاص برگزار می کنند که امیدواریم در آسیا نیز برگزاری این رویداد به حضور قدرتمندانه ورزشکاران در این رشته منجر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از فوتبال، والیبال و بسکتبال و حتی جلوتر از هندبال، تنیس روی میز در اروپا از رونق خاص و حضور گرم تماشاگران برخوردار است و در آسیا نیز قرار است از سال 2023 اولین دوره باشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های تنیس روی میز جام باشگاه های آسیا احیا می شود

رقابت های تنیس روی میز جام باشگاه های آسیا احیا می شود