مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-17ورزشي

مرمت 3800 متر مربع از زمین های چمن مصنوعی در غرب تهران


شهردار منطقه 22 از مرمت چهار زمین چمن مصنوعی در محلات غربی شهر تهران خبرداد و گفت: طرح نوسازی زمین های چمن مصنوعی فوتبال محلات ادامه دار خواهد بود.

- وحیدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از مرمت چهار زمین چمن مصنوعی در محلات غربی شهر تهران خبر داد و گفت: بزرگترین مجموعه ورزشی کشور ورزشگاه آزادی و دیگر مجموعه های ورزشی محلی گوناگون در این محدوده از تهران وجود دارد که موجب بالا بردن سرانه ورزشی در این منطقه نسبت به سایر مناطق شده است، که در این دوره از مدیریت شهری به دنبال بالا بردن ظرفیت موجود هستیم.

وی افزود: با نزدیک شدن به فصل تابستان در نظر داریم مجموعه های ورزشی را برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فراهم کنیم.

شهردار منطقه 22 بیان کرد: از چهار ماه پیش تا به امروز چهار زمین چمن مصنوعی در این محدوده به مساحت سه هزار و 800 متر مربع مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است.

محمدی تصریح کرد: در بهمن ماه سال گذشته نیز یکی از بزرگترین و استاندارد ترین زمین های چمن مصنوعی به همت شهرداری منطقه و بخش خصوصی در همجواری ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی مورد بهره برداری قرار گرفت و به میزان سرانه ورزشی این منطقه غربی تهران افزوده شد و این روزها شاهد آن هستیم سایر جوانان از مناطق همجوار برای بهره مندی از این مجموعه مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت 3800 متر مربع از زمین های چمن مصنوعی در غرب تهران

مرمت 3800 متر مربع از زمین های چمن مصنوعی در غرب تهران