مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-17سياسي

تهرانی ها آیت الله فاطمی نیا را «حسین گویان» بدرقه کردند +عکس و فیلم


مراسم تشییع پیکر سیدعبدالله فاطمی نیا، استاد اخلاق و مفسر نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، صبح امروز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان ایشان و جمعی از مسئولین کشوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر سیدعبدالله فاطمی نیا استاد اخلاق و مفسر نهج البلاغه و صحیفه سجادیه که سالیان سال در شهر تهران مجالس سخنرانی و وعظ برپا کرد، صبح امروز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان ایشان و جمعی از مسئولین کشوری برگزار شد.

از مسئولین حاضر می توان به حجج اسلام صدیقی، ابوترابی، عباس صراف، سیدمحمود علوی و همچنین سیدمحمد حسینی معاون امور پارلمانی رییس جمهور و .

اشاره کرد.

روضه خوانی در کنار پیکر آیت الله فاطمی نیا این مراسم از ساعت 9 صبح امروز در مسجد دانشگاه تهران با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس با ورود پیکر به صحن مسجد مراسم حال و هوای دیگری به خود گرفت.

پس از آن موذنی، پیرغلام اهل بیت(ع) که قریب 35 سال در مجالس استاد فاطمی نیا روضه خوانی داشت، به مرثیه خوانی پرداخت و ابیاتی نیز به زبان آذری خواند.

پس از او، ایمان شمسایی، معاون مطبوعاتی وزارت  ارشاد که فرزند حاج حسین شمسایی از پیرغلامان کشور هم به حساب می آید، زیارت عاشورا خواند و چند بیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها آیت الله فاطمی نیا را «حسین گویان» بدرقه کردند +عکس و فیلم

تهرانی ها آیت الله فاطمی نیا را «حسین گویان» بدرقه کردند +عکس و فیلم