مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-17سياسي

زندگی با خانواده شوهر چه مزایا و معایبی دارد؟


وجود مادر شوهر و خواهر شوهر میتواند به عنوان نیروی کمکی محسوب شود و دیگر نیاز نیست که همه کارهای خانه را به تنهایی انجام دهید.

- زندگی با خانواده شوهر (مزایا و معایب زندگی در کنار مادر شوهر) زندگی با خانواده شوهر یکی از چالشهایی است که ممکن است بعد از ازدواج با آن روبرو شوید ، شاید زندگی با خانواده شوهر در نظر اول برای همه عروس خانم ها ناخوشایند باشد ولی اگر با خانواده خوبی وصلت کرده باشید و کمی سیاست رفتاری داشته باشید می توانید از مزیت کنار خانواده بودن برای رسیدن به استقلال مالی و رهن یا خرید خانه مستقل استفاده کنید.

معمولا زوجین بعد از ازدواج تمایل دارند که زندگی مستقلی را شروع کنند تا به عنوان یک خانواده مستقل شناخته شوند و تمایلی به زندگی کنار خانواده همسرشان ندارند.

ولی در برخی موارد از آنجا که پسر توانایی تهیه منزل مستقلی ندارد یا ترجیح میدهد نزدیک به خانواده خودش یا در یک طبقه از خانه پدرش ساکن شود ، شرایط تغییر خواهد کرد.

زندگی کردن با خانواده شوهر زمینه دخالت خانواده شوهر به خصوص مادر شوهر را فراهم میکند به خصوص اگر سن زن و شوهر کم باشد ، این دخالت ها در زندگیشان پررنگ تر خواهد شد.

در صورتی که خانواده شوهر اهل دخالت کردن در زندگی شما نباشند یا خودتان از اول طوری رفتار کنید که حریم ها حفظ شود و به عنوان یک خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی با خانواده شوهر چه مزایا و معایبی دارد؟

زندگی با خانواده شوهر چه مزایا و معایبی دارد؟