مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-17سياسي

درخواست نمایندگان مجلس از ضرغامی چه بود؟


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر دوشنبه 26 اردیبهشت ماه بیش از 180 دقیقه میزبان هفت نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این دیدار علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس درباره رسیدگی به بناهای تاریخی استان البرز، حمام مصباح، پل خاتون، کاخ مروارید، کاخ سلیمانیه، قلعه صمصام و راه اندازی بازارچه دائمی، توسعه گردشگری و بوم گردی و بازسازی بقاع متبرکه نظرها و پیشنهادهایی ارائه کرد.

احداث یادمان میرزا کوچک خان جنگلی در این دیدار همچنین حسن محمدیاری از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال درباره لزوم حمایت و ترویج صنعت گردشگری و توسعه زیرساخت ها، حفظ و نگهداری آثار باستانی و میراث فرهنگی استان، رفع موانع روستاهای هدف گردشگری، توجه ویژه به موزه باستان شناسی و مردم شناسی شهرستان ماسال، احداث و راه اندازی یادمان میرزا کوچک جنگلی، راه اندازی و احداث بازارچه صنایع دستی به منظور فروش محصولات تولید کنندگان با ضرغامی گفت وگو کرد.

تلاش برای رفع مشکل تپه باستانی قلعه کش آمل رضا حاجی پور نماینده مردم شهرستان آمل نیز در این دیدار به همراه نماینده تام الاختیار اهالی زکریا و جمعی از فعالان و کارشناسان، درباره رفع مشکل تپه باستانی قلعه کش آمل، حفظ و نگهداری و مرمت آثار باستانی و صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان مجلس از ضرغامی چه بود؟

درخواست نمایندگان مجلس از ضرغامی چه بود؟