مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-17سياسي

متن و حاشیه نمایشگاه کتاب تهران/ 17 ناشر تخلف کردند، 10 ناشر حکم گرفتند+تصاویر


جلسه هیأت رسیدگی به تخلفات نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز گذشته برگزار شد و در آن 17 پرونده را اعضا بررسی کردند که برای هفت پرونده در بخش خارجی و سه پرونده در بخش داخلی حکم صادر شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه کتاب و ادبیات ـ مهدی احمدی: ششمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی به پایان رسید که میزان حضور مخاطبان باز هم رشد داشت و هر چه به روز های پایانی نزدیک می شویم بر تعداد بازدید کنندگان افزوده می شود.

کاهش مخاطبان با وجود گرانی کتاب، اختصاص بن به مجازی و.

طبیعی است هرچند این افزایش بازدید هنوز هم مورد انتقاد برخی قرار دارد و اعتقاد دارند میزان بازدید کنندگان نسبت به ادوار قبل کاهش داشته اما با توجه به گرانی کتاب، اختصاص بن های تخفیف و خرید به نمایشگاه مجازی، تغییر در جانمایی غرفه ها و چند برابر شدن عرض راهروها و معابر داخل نمایشگاه، این میزان بازدید کننده مطلوب به نظر می رسد.

هر چند بسیاری از همین بازدید کنندگان هم به دلیل گرانی کتاب با دست خالی و یا کمترین میزان خرید مصلای بزرگ امام خمینی (ره) را ترک می کنند.

نشست ها و برنامه های روز ششم نمایشگاه کتاب تهران نشست ها و برنامه های جانبی نمایشگاه در روز ششم هم طبق روال روز های قبل ادامه داشت و در این راستا مراسم رونمایی از کتاب نفوذ راهبردی در نظام دینی با حضور حجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن و حاشیه نمایشگاه کتاب تهران/ 17 ناشر تخلف کردند، 10 ناشر حکم گرفتند+تصاویر

متن و حاشیه نمایشگاه کتاب تهران/ 17 ناشر تخلف کردند، 10 ناشر حکم گرفتند+تصاویر