مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-17بين الملل

رسانه های عبری فاش کردند؛ اخراج رییس وقت موساد از کنگو در سال 2019


منابع عبری فاش کردند که رییس سابق موساد که در سفری از پیش اعلام نشده در سال 2019 وارد جمهوری دموکراتیک کنگو شده بود، به دستور رییس جمهور این کشور اخراج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری، امروز (سه شنبه)، خبر دادند که یوسی کوهن رییس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سال 2019 از جمهوری دموکراتیک کنگو اخراج شده است.

بنابر گزارش وبگاه مارکر وابسته به روزنامه عبری هاآرتص ، هواپیمای حامل رییس سابق موساد در سال 2019 بدون اعلام قبلی در جمهوری دموکراتیک کنگو فرود آمده است.

بر اساس این گزارش، یوسی کوهن در مأموریتی بدون دعوت قبلی از فلیکس تشیسکدی رییس جمهور کنگو درخواست دیدار کرده است.

وبگاه مارکر اشاره کرد که سازمان نظارت نظامی رژیم صهیونیستی (سازمان سانسور) هیچ جزییاتی درباره اینکه رییس موساد به چه دلیلی به کنگو سفر کرده و هدف این مأموریت چه بوده، توضیحی نداده است.

مارکر در ادامه اضافه کرد که در سومین سفر بدون دعوت رییس سابق موساد به جمهوری کنگو، تشیسکدی به نیروهای این کشور دستور داده است تا او را از این کشور اخراج کنند.

در این گزارش عنوان شده است که رییس جمهور کنگو بیم آن داشته که رییس سابق موساد به دنبال زمینه سازی برای کودتا در این کشور بوده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عبری فاش کردند؛ اخراج رییس وقت موساد از کنگو در سال 2019

رسانه های عبری فاش کردند؛ اخراج رییس وقت موساد از کنگو در سال 2019