مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-17پزشكي

گرد و غبار 484 نفر در کرمانشاه را روانه بیمارستان کرد


مدیر روابط عمومی اورژانس کرمانشاه گفت: 24 ساعت منتهی به ساعت 8 صبح امروز سه شنبه، تعداد 484 بیمار تنفسی و قلبی به اورژانس بیمارستان های استان مراجعه کرده اند.

- اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ضعیت بحرانی ناشی از نفوذ گرد و غبار به استان، از افزایش مأموریت های مرتبط با بیماران تنفسی و مشکلات مربوط به گردو خاک در استان خبر داد.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت منتهی به ساعت 8 صبح امروز سه شنبه، 26 اردیبهشت ماه تعداد 484 بیمار تنفسی و قلبی به اورژانس بیمارستان های استان مراجعه کرده اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: اکثر شاخص های سلامت در استان به مرز بحران رسیده که ضرورت دارد هم استانی ها به خصوص بیماران قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت خود را در فضای باز به حداقل برسانند و حتی الامکان با توجه به تعطیلی ادارات و مدارس از منزل خارج نشوند.

وی گفت: بیماران مبتلا به آسم و افرادی که به دلیل گرد و غبار دچار تنگی نفس، سرفه های مکرر و درد قفسه سینه می شوند، در صورت تداوم علائم جتما به پزشک مراجعه کنند آزادی در پایان توصیه کرد، در هوای گرد و غبار از مایعات، میوه ها و سبزیجات با هدف افزایش سرعت و میزان دفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار 484 نفر در کرمانشاه را روانه بیمارستان کرد

گرد و غبار 484 نفر در کرمانشاه را روانه بیمارستان کرد