مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-17اقتصادي

مدیران خلخال در جذب اعتبارات عمرانی زمان را از دست ندهند


با توجه به شرایط آب و هوایی و محدودیت فصل کاری، مدیران خلخال در جذب اعتبارات دولتی و اجرای پروژه ها، فصل کاری را از دست ندهند.

- خبرنگار مهر ، سید جواد یحیی زاده پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار کرد: 151 پروژه و طرح های عمرانی و اقتصادی با اعتبار و سرمایه گذاری چهار هزار و 570 میلیارد ریالی در این شهرستان در حال اجرا است که افتتاح آنها موجب توسعه و پیشرفت منطقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح ها و پروژه های عمرانی در بخش های مختلف از جمله نوسازی مدارس، راهسازی، آسفالت راه روستایی، تأمین آب شرب، توسعه شبکه فاضلاب شهری، تقویت زیرساخت های برق، گازرسانی روستایی و بخش کشاورزی در حال اجراست.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: تعدادی از این طرح ها در مناسبت های مختلف از جمله سالروز فتح خرمشهر، هفته دولت و دهه مبارک فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

یحیی زاده افزود: همچنین تعدادی پروژه و طرح عمرانی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش کشاورزی، گردشگری، صنعت و خدمات در حال اجراست که با حمایت لازم از مجریان این طرح ها برای تکمیل و افتتاح تعدادی از آنها در سال جاری تلاش می شود.

وی با دعوت از مسئولان اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان خاطرنشان کرد: فصل کاری در این منطقه محدود است و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران خلخال در جذب اعتبارات عمرانی زمان را از دست ندهند

مدیران خلخال در جذب اعتبارات عمرانی زمان را از دست ندهند