مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-17سياسي

برگزاری مراسم یادبود شهدای حرم رضوی و افغانستان در دماوند


مراسم یادبود شهدای حرم رضوی و شهدای مظلوم اخیر افغانستان در شهرستان دماوند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مراسم یادبود شهدای حرم رضوی و شهدای اخیر افغانستان دوشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و مهاجرین افغانستانی مقیم دماوند و جمعی از اهالی این شهرستان در مسجد جامع دماوند برگزار شد.

امام جمعه دماوند در حاشیه این مراسم اظهار کرد: رسیدن به مقام عرفانی و معنوی ارتباطی به قومیت ندارد و هر کسی که تقوا داشته باشد، مورد توجه خداوند متعال قرار می گیرد و یکی از مقامات والا، کسب مقام شهادت است.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی افزود: در صدر اسلام، شهدایی جانفشانی کردند که تنها عرب نبودند و از جای جای جهان اسلام در کنار پیامبر اسلام (ص) قرار گرفتند و در واقعه کربلا نیز صرفاً همه از اهالی کوفه نبودند.

وی با بیان اینکه شهادت مقامی است که جغرافیا نمی شناسد، گفت: هر انسانی که جان خود را در راه خداوند متعال تقدیم می کند، دارای مقام شهادت است و بین شهدای ایرانی و افغانستانی هیچ فرقی وجود ندارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: دو ملت ایران و افغانستان فرهنگ و افتخارات مشترکی دارند که توطئه های دشمنان آنان را تهدید می کند و باید متوجه باشیم تا اهداف را دنبال کنیم که پایه عزت ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم یادبود شهدای حرم رضوی و افغانستان در دماوند

برگزاری مراسم یادبود شهدای حرم رضوی و افغانستان در دماوند