مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-17سياسي

پلیس مظلوم است و باید به امکانات روز تجهیز شود


استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه دشمنان امنیت و اقتصاد ایران لحظه ای در ضربه زدن به مردم درنگ ندارند گفت: پلیس مظلوم است و باید به امکانات روز تجهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز در آیین باشکوه تشییع و تدفین شهید مدافع نظم و امنیت استان شهید رضا احترامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همه ما مردم ایران به این جمع بندی رسیده ایم که دشمنان این نظام لحظه ای در بر هم زدن امنیت ملی و امنیت اقتصادی دریغ و درنگ ندارد.

وی افزود: اما نیروهای مسلح کشور به خصوص نیروی انتظامی در کنار مردم هستند و امنیت آنان را با تقدیم جان خود تامین می کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: شهید احترامی یکی از شهدایی است که نیروی انتظامی در راه امنیت این نظام اسلامی تقدیم کرده و این نیرو همواره بهترین فرزندان خود را در طبق اخلاص نهاده و برای صیانت از مردم و تامین امنیت آنها تقدیم کرده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: پلیس ما مظلوم است و باید این نیرو به امکانات روز مجهز شود چرا که دشمنان نیز این کار را انجام داده اند گام هایی در این زمینه برداشته شده و به زودی نتایج آن را به زودی خواهیم دید.

شهید رضا احترامی یک شنبه شب در درگیری با قاچاقچیان سوخت در ایسین بندرعباس و در حین کنترل تردد خودروهای عبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس مظلوم است و باید به امکانات روز تجهیز شود

پلیس مظلوم است و باید به امکانات روز تجهیز شود