مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-17اقتصادي

ماجرای صف شلوغ نان از کجا آب می خورد؟/از تعطیلی نانوایی ها تا شایعه کمبود آرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داستان نان و شلوغی صف ها، یک سناریوی تکراری است که هر از چندگاهی رخ می دهد، هر بار هم یک علت خاصی دارد.

گویی پایانی بر صف نان نیست، سال گذشته معضل صف های طولانی نان گلایه شهروندان را در پی داشت، نانواها از قیمت پایین گله داشتند، مردم از کیفیت و صف طولانی نان.

هر چند برخی افراد دلایل دیگری از جمله گرانی دیگر اقلام خوراکی و جولان نانوایی های غیرمجاز را عامل شلوغی صف های نانوایی می دانستند اما عاقبت با کنترل بازار آرد و سامان دهی نظام توزیع آرد یارانه ای این مشکل برطرف شد و آرامش و ثبات به صف های نانوایی برگشت.

از هفته گذشته دوباره این موضوع در حال تکرار است، مسؤولان می گویند که سیلو های گندم پر است، همچنین در قیمت آرد نانوایی ها تغییری رخ نداده است و اصلا قرار نیست نان گران شود، اما شلوغی و التهاب در صف های نانوایی موضوعی است که در چند روز اخیر در زنجان و حتی شهر های دیگر کشور به وضوح پیدا است.

مردم می گویند علت این است که برخی نانوایی ها تعطیل کرده یا برخی دیگر ساعت پخت را به شدت کاهش داده اند، نانوایی ها نیز مدعی اند دلیل کاهش ساعات پخت، مناسب نبودن قیمت تمام شده نان است.

هر اتفاقی هم افتاده باشد، مگر مصرف نان مردم نسبت به قبل تغییری پیدا کرده است که اینقدر صف شلوغ است؟ به یکی از نانوایی های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای صف شلوغ نان از کجا آب می خورد؟/از تعطیلی نانوایی ها تا شایعه کمبود آرد

ماجرای صف شلوغ نان از کجا آب می خورد؟/از تعطیلی نانوایی ها تا شایعه کمبود آرد