مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-17سياسي

نقش ارتباط پزشک و بیمار/ روابط عمومی ترکیب اخلاق، علم و هنر است


بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، ابراهیم نوری گوشکی، متخصص پزشکی خانواده در یادداشتی نوشت: روابط عمومی مهمترین عامل پیشرفت بشریت اسـت زیرا با ارتباط و انتقال مفاهیم در قالب کلمه، ما می توانیم اطلاعاتمان را انتقال بدهیم و امروزه هم با پیشرفت تکنولوژی، روابط عمومی مهم و مهمتر شده است و از مولفه های اصلی نیازمندی های بشریت در همه عرصه های زندگی  بـه شمار می رود.

روابط عمومی از دریچه ای دیگر، در واقع منزل مردم و تریبون سازمانها است.

 روز روابط عمومی و ارتباطات تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات امروز است کـه امروزه بـه قلب تپنده آلبوم های گوناگون تبدیل شده هست.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی کـه اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز هست، دوچندان شده هست بـه گونه ای کـه موفقیت سازمان ها، ادارات ،شرکت ها ، فعالیت های اجتماعی و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی بـه عملکرد روابط عمومی های انها وابسته هست.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ارتباط پزشک و بیمار/ روابط عمومی ترکیب اخلاق، علم و هنر است

نقش ارتباط پزشک و بیمار/ روابط عمومی ترکیب اخلاق، علم و هنر است