مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-17سياسي

تشکل های دانشجویی و ائمه جمعه حرف مردم را نزنند دشمن وارد می شود


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور تصریح کرد: اگر تشکل ها و ائمه جمعه حرف مردم را نزننند طبیعی است که دشمن وارد می شود و خواسته های مردم را مطرح می کند و این تصور به وجود می آید که دشمنان به فکر مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، میزگرد جنبش دانشجویی؛ دانشگاه و مطالبه گری منطقی با حضور دبیران اتحادیه های بزرگ دانشجویی در این خبرگزاری برگزار شد.

محسن نراقی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور در این میزگرد با اشاره به اثرات همه گیری کرونا بر دانشگاه ها گفت: تعطیلی دو ساله دانشگاه ها باعث شد تا تشکل های دانشگاهی به سمت ارتباط بیشتر با مردم و حضور در عرصه های میدانی بروند.

در شرایط فعلی با دولتی مواجهیم که بدنه آن تا حد زیادی انقلابی است و نیاز به مطالبه گری کمتر حس می شود، این شرایط کمک می کند تا تشکل ها بیشترِ توان خود را برای محقق کردن اهداف برنامه ریزی شده در دانشگاه خرج کنند.

البته باید همچنان در مسیر مطالبه گری حرکت کرد.

وی افزود: راه حل خیلی از مسائلی که در دیدار با رهبری مطرح شد در دانشگاه است، به همین دلیل دانشگاه ها باید در مورد موضوعات مختلف اندیشه ورزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی و ائمه جمعه حرف مردم را نزنند دشمن وارد می شود

تشکل های دانشجویی و ائمه جمعه حرف مردم را نزنند دشمن وارد می شود