مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-17سياسي

روابط عمومی نیاز مهم و حیاتی هر مجموعه است


مسؤول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بهترین تدبیر در هر نهاد و سازمان، تجهیز و حمایت و اعتماد به حوزه ی ارتباطات و روابط عمومی است که نیاز حیاتی و مهم یک مجموعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رسول جلالی مسؤول بسیج رسانه هرمزگان صبح امروز در گفت وگویی رسانه ای با تبریک هفته اطلاع رسانی و روابط عمومی اظهار کرد: اصحاب روابط عمومی و ارتباطات چشم بینا و گوش شنوا و قلب تپنده هر مجموعه بشمار می روند.

وی با بیان این که بهترین تدبیر در هر نهاد و سازمان، تجهیز و حمایت و اعتماد به حوزه ارتباطات و روابط عمومی است، خاطرنشان کرد: در انعکاس درست، به اندازه، به موقع و جذاب فعالیت ها، مطالبات، موفقیت ها و ترسیم چشم اندازها چون آینه ای، بهترین افق را پیش روی هر سازمان و دستگاهی قرار می دهد و روابط عمومی نیاز حیاتی و مهم یک مجموعه است.

مسؤول بسیج رسانه هرمزگان با ابراز امیدواری نسبت به درک بیش از پیش جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها، تصریح کرد: در این مهم که باید قدردان حوزه ارتباطات و روابط عمومی ها بود و با همه وجود از آنها به طور همه جانبه حمایت کرد تا با تلاشی خردورزانه و اخلاق مدارانه و انعکاس به جا و عدالت محور که ضمن نگاهداشت نقد و نظرها، دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی نیاز مهم و حیاتی هر مجموعه است

روابط عمومی نیاز مهم و حیاتی هر مجموعه است