مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-17اجتماعي

شرط ورود زائران ایرانی به عربستان


معاون حج و عمره مرکز پزشکی هلال احمر گفت: همه زائران ایرانی باید قبل از ورود به عربستان حداقل 2 دوز از یک نوع از واکسن های سینوفارم، آسترازنکا و اسپوتنیک را تزریق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی دیگر از شرایط الزامی زائران برای ورود به عربستان است و مسئولان ایرانی تاکید جدی به زائران دارند که این موضوع را جدی بگیرند و با توجه به زمان باقیمانده حتماً وضعیت واکسن خود را بررسی کنند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص واکسن های مورد تأیید کشور عربستان، گفت: بر اساس اعلام سعودی ها و بر اساس واکسن های موجود در ایران، واکسن های سینوفارم، آسترازنکا و اسپوتنیک مورد تأیید است و همه زائران ایرانی باید قبل از ورود به عربستان حداقل 2 دز از یک نوع از واکسن های مورد تأیید را تزریق کنند.

درودی ادامه داد: به افرادی که به هر دلیلی واکسن دیگری غیر از این 3 نوع واکسن را تزریق کرده اند توصیه اکید می کنیم با توجه به هماهنگی هایی که با وزارت بهداشت انجام شده در زمان باقیمانده از واکسن سینوفارم استفاده کنند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تاکید کرد: این افراد اگر در هفته جاری دز اول واکسن سینوفارم را تزریق کنند قاعدتاً با توجه شروع اعزام ها از یک ماه آینده برای تزریق دوم زمان کافی خواهند داشت و به صورت استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط ورود زائران ایرانی به عربستان

شرط ورود زائران ایرانی به عربستان