مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-17سياسي

19 شهید روحانی مازندران جزو سرداران دفاع مقدس هستند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به تقدیم 400 شهید روحانی دوران دفاع مقدس در استان گفت: 19 نفر از شهدای روحانی جزو سرداران بزرگ دفاع مقدس هستند.

- ، حجت الاسلام جعفر رعایتی صبح سه شنبه در نشست تخصصی و هم اندیشی رسانه در بسیج و سپاه با اشاره به اینکه اقشار و اصناف مختلف در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش اساسی داشتند، افزود: روحانیت نیز در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده اند.

وی با اظهار اینکه در دوران دفاع مقدس، روحانیت حضور گسترده ای داشته است، ادامه داد: بیشترین آمار و شهدا مربوط به روحانیت بوده است و سه هزارو 888 شهید روحانی در دوران دفاع مقدس تقدیم شده است که سه هزار و 739 نفر روحانی شیعه و مابقی از علمای اهل تسنن هستند.

وی افزود: همچنین 38 شهید مدافع حرم و 99 شهید مفقودالاثر روحانی تقدیم شده است و روحانیان در رسته های مختلف نظیر فرمانده گردان، مسئول تبلیغات و غیره ایفای نقش می کردند.

حجت الاسلام رعایتی توحید، ایمان به خدا و استقامت در راه خداوند را از مهمترین توصیه های شهدای روحانی ذکر کرد و گفت: در استان مازندران از 10 هزار و 400 شهید استان، 400 شهید، 500 رزمنده، 20 روحانی آزاده، 57 جانباز روحانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به تقدیم 30 شهیده در دوران دفاع مقدس گفت: شهیده رقیه حسین زاده تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 شهید روحانی مازندران جزو سرداران دفاع مقدس هستند

19 شهید روحانی مازندران جزو سرداران دفاع مقدس هستند