مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-17سياسي

نجات 9 اعدامی در سمنان از قصاص/ پویش «به حرمت علی می بخشم» ادامه دارد


رییس کل دادگستری استان سمنان از نجات 9 اعدامی در این استان از قصاص خبر داد و گفت: پویش «به حرمت علی می بخشم» ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبداللهی رییس کل دادگستری استان سمنان از کسب رضایت برای سه زندانی محکوم به قصاص پس از 9 سال حبس در قالب پویش مردمی به حرمت علی می بخشم در این استان خبر داد و اظهار کرد: نجات 6 اعدامی در این استان از قصاص هم سال گذشته انجام شده بود.

وی اظهار کرد: با تأکید به دادستان عمومی و انقلاب گرمسار و تلاش های هیأت صلح و سازش شورای حل اختلاف و مددکاری زندان گرمسار و پس از گذشت جلسات متعدد در دو سال اخیر با اولیای دم این پرونده قصاص، خوشبختانه تلاش های انجام شده در آن شهرستان منجر به ایجاد مصالحه شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: در نتیجه آن فعالیت های انجام شده، اولیای دم با روحیه عفو و رأفت اسلامی، رضایت قطعی خویش را اعلام کردند و محکومان این پرونده از قصاص نفس رهایی یافتند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای اولویت های 15گانه مطرح شده از سوی رییس قوه قضاییه از ابتدای سال 1401، با استقبال از مشارکت معتمدان محلی برای پیگیری ایجاد صلح و سازش در پرونده های قصاص نفس در شورای حل اختلاف، با تشکیل کارگروه های استانی و شهرستانی به دنبال تحقق اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 9 اعدامی در سمنان از قصاص/ پویش «به حرمت علی می بخشم» ادامه دارد

نجات 9 اعدامی در سمنان از قصاص/ پویش «به حرمت علی می بخشم» ادامه دارد