مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-17پزشكي

حضور پلتفرم «سلامت بقراط» در همایش جامع کووید 19


پلتفرم سلامت بقراط با ده مرکز فعال سازی و آموزش نسخه نویسی در اولین همایش جامع کووید 19 با نام تخصصی مدوفارم 1401 شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی با ده مرکز فعال سازی و آموزش نسخه نویسی در این همایش شرکت کرد.

این همایش همزمان با نمایشگاه تخصصی مهندسی پزشکی، دارو و مکمل ها، تجهیزات آزمایشگاهی و علوم صنایع وابسته در محل مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران مال استارت خورد و تا جمعه 23 اردیبهشت ادامه داشت.

گروه هدف این نمایشگاه متشکل از کلیه گروه های پزشکی بود و بقراط به عنوان پلتفرمی که در زمینه ارائه خدمات سلامتی پیشتاز است به عنوان تنها پلتفرم سلامت آنلاین در این نمایشگاه شرکت کرد.

بقراط که خدمات متفاوتی در زمینه پرونده الکترونیک سلامت، مدیریت مالی مطب، جستجوی پزشکان، نوبت دهی اینترنتی و تلفنی، توصیه های بهداشت و سلامت ارائه می دهد با حضور در این نمایشگاه سعی کرد ضمن تعامل بیشتربا پزشکان، دو سرویس مهم و قابل توجه خود در زمینه نسخه نویسی الکترونیک تأمین اجتماعی و بیمه سلامت و مدیریت هوشمند مطب و کلینیک را به این دسته معرفی و ارائه کند.

پلتفرم سلامت بقراط که قرار است در آینده ای نه چندان دور تبدیل به یک بیمارستان مجازی شود با ده مرکز فعال سازی و آموزشی در این همایش حضور پیدا کرد و به آموزش نسخه نویسی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پلتفرم «سلامت بقراط» در همایش جامع کووید 19

حضور پلتفرم «سلامت بقراط» در همایش جامع کووید 19