مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-17سياسي

امیرعبداللهیان: صفحه جدیدی در روابط ایران و امارات گشوده شد


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفری کوتاه به ابوظبی برای شرکت در مراسم رییس فقید امارات عربی متحده در توییتی نوشت که صفحه جدیدی در روابط ایران و امارات گشوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دیروز (دوشنبه) 26 اردیبهشت ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره حضور مقامی از ایران برای شرکت در مراسم درگذشت رییس فقید امارات عربی متحده اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان بدین منظور به این کشور سفر خواهد کرد.

پس از آن بود که امیرعبداللهیان در رأس هیأتی از جمله مجلس شورای اسلامی راهی ابوظبی شد و با محمد بن زاید آل نهیان همتای اماراتی خود دیدار و تسلیت دولت و ملت ایران را به دولت و ملت امارات ابلاغ کرد.

البته امیرعبداللهیان پیش از این نیز در پیامی به همتای اماراتی درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رییس دولت امارات را به دولت و ملت کشور دوست و برادر امارات عربی متحده، تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای همتای اماراتی و خاندان آل نهیان صبر و اجر مسئلت کرد.

(اینجا بخوانید) به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سعید خطیب زاده نیز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: من به ملت و دولت دوست امارات تسلیت می گویم و امیدوارم رییس جدید کشور امارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: صفحه جدیدی در روابط ایران و امارات گشوده شد

امیرعبداللهیان: صفحه جدیدی در روابط ایران و امارات گشوده شد