مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-17سياسي

10 هزار میلیارد تومان برای مصوبات سفر رییس جمهور به فارس تعریف شد


مدیرکل دفتر فنی استاندار فارس گفت:114 پروژه در بخش های مختلف عمرانی، حمایتی و نرم افزاری با اعتبارات 10 هزار میلیارد تومان در پی سفر اول رییس جمهور به فارس تعریف شده است.

- ، امیر حسین جمشیدی در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس، گفت: در مجموع 114 پروژه در بخش های مختلف عمرانی، حمایتی و نرم افزاری با سرجمع اعتبارات 10 هزار میلیارد تومان در پی سفر اول رییس جمهور و هیئت دولت به فارس تعریف شده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای این مصوبات بازه زمانی 1400، 1401 و بعضی تا 1404 لحاظ شده است.

مدیرکل دفتر فنی استاندار فارس ادامه داد: برای اجرای آنچه که مصوب بود تا انتهای سال مالی 1400 انجام شود حدود 2 هزار میلیارد بودجه در نظر گرفته شده بود که از این میزان یک هزار و 357 میلیارد اعتبار اختصاص یافته که مربوط به زمینه های مختلف بوده است.

به گفته جمشیدی، پروژه های شاخصی، چون تکمیل سد کوار، خط دوم آبرسانی به شیراز، تملک محدوده سد هایقر، آبرسانی به قیروکارزین، زرین دشت، ارسنجام و روستاهای استهبان و نی ریز در حوزه آبرسانی در دست اقدام است.

وی افزود: تکمیل تصفیه خانه کازرون، راه آهن شیراز-بوشهر-عسلویه، تکمیل آزادراه شیراز - اصفهان، تکمیل محور دشت ارژن به قائمیه نیز از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری اعتبار گرفته و در حال اجرا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار میلیارد تومان برای مصوبات سفر رییس جمهور به فارس تعریف شد

10 هزار میلیارد تومان برای مصوبات سفر رییس جمهور به فارس تعریف شد