مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-17پزشكي

کودکان مبتلا به SMA زیر چتر حمایتی بیمه


نشست صمیمانه مدیرعامل آتیه سازان حافظ وگلوریاهاردی بازیگرسینما ،تلویزیون وخیرفعال در حوزه کمک به کودکان مبتلا به SMAباهدف تسهیل درروند درمان این بیماران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، نشست صمیمانه علی خسروی مدیر عامل آتیه سازان حافظ وگلوریاهاردی بازیگرسینما ،تلویزیون وخیرفعال در حوزه کمک به کودکان مبتلا به  SMAباهدف تسهیل درروند درمان این بیماران برگزار شد.

خسروی با بیان اینکه خدمت رسانی به بیماران کم بضاعت و بیماران خاص یکی از رسالت های مهم آتیه سازان حافظ است گفت:به منظور حمایت بیشتراز کودکان مبتلا به SMA، به دنبال ایجاد راه کاری های قانونی وعملی برای کمک به این بیماران هستیم.

وی با اشاره به هزینه های گزاف درمان این بیماری اظهارکرد: این بیماری که نوع پیشرفته ام اس وبیماری عصبی است که در حال حاضر در دنیا گران ترین درمان را دارد و تامین داروی مورد نیاز بیماران قیمت گزافی دارد که در این بین متاسفانه شناخت غلط ازاین بیماری و روند درمان آن و نبود نهادها و ارگان های قانونی حمایت کننده ، زمینه سوء استفاده از وضعیت این بیماران را فراهم کرده است.

خسروی تصریح کرد: آتیه سازان حافظ در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود تلاش می کند تا هر گونه همکاری لازم برای تسهیل روند درمان این بیماران را فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان مبتلا به SMA زیر چتر حمایتی بیمه

کودکان مبتلا به SMA زیر چتر حمایتی بیمه