مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-17اجتماعي

تنبیه دانش آموز هرندی پیگیری می شود


رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان از پیگیری تخلف معلمی که دانش آموزی را در شهر هرند مورد تنبیه قرار داده بود، - مصطفی درستکار رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از تنبیه دانش آموزی در هرند توسط معلم اظهار کرد: این دانش آموز تا بهمن ماه در یکی از شهرستان های استان اصفهان مشغول به تحصیل بوده است و بعد از آن، این دانش آموز به شهر هرند منتقل می شود و در دبیرستان متوسطه اول شهید صفارهرندی ثبت نام می کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در مدت حضور دانش آموز در این مدرسه با توجه به شرایطی که داشته است، مدرسه هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی به وی کمک می کند.

درستکار افزود: روز شنبه این دانش آموز در کلاس شیطنت هایی انجام می دهد و  متأسفانه معلم دانش آموز را تنبیه می کند؛ روز یکشنبه معاون اداره و مسؤول بازرسی ما به صورت میدانی از مدرسه بازدید کردند و در این بازدید موضوع صورت جلسه شد.

مصطفی درستکار رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه این معلم هیچ سابقه منفی در گذشته در این زمینه ندارد، گفت: مقرر شد ولی دانش آموز به مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه دانش آموز هرندی پیگیری می شود

تنبیه دانش آموز هرندی پیگیری می شود