مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-17بين الملل

تایید اولیه بسته کمک 40 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین در سنا


بسته کمک مالی 40 میلیارد دلاری ایالات متحده آمریکا در رأی گیری اولیه در سنا با 81 رأی موافق در مقابل 11 رأی مخالف به تصویب درآمد و فردا رأی گیری نهایی درباره این بسته انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بسته کمک مالی 40 میلیارد دلاری جدید ایالات متحده به اوکراین که اخیراً در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب درآمده بود، روز گذشته (دوشنبه) با 81 رأی موافق در مقابل 11 رأی مخالف در سنا به تصویب درآمد.

خبرگزاری روسی تاس در این خصوص گزارش کرد، 81 سناتور آمریکایی به بسته کمک 40 میلیارد دلاری به اوکراین رأی مثبت دادند و 11 نفر با آن مخالفت کردند بنابراین زمان تخصیص داده شده به بحث درباره این بسته به 30 ساعت محدود شده است و آنطور که انتظار می رود روز 18 می (چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه) در رأی گیری نهایی سنا، اکثر سناتورها از این بسته حمایت خواهند کرد و در نتیجه پس از آن جو بایدن رییس جمهور آمریکا می تواند آن را امضا و به قانون تبدیل کند.

هفته گذشته، مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ارائه کمک های بیشتر واشنگتن به اوکراین را به تصویب درآورد و تمامی دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا و اکثر جمهوری خواهان این مجلس از آن حمایت کردند و 57 نماینده جمهوری خواه نیز با آن مخالفت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید اولیه بسته کمک 40 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین در سنا

تایید اولیه بسته کمک 40 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین در سنا