مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-05-17ورزشي

برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در رقابت های ورزشی دانش آموزی کشور


بیرجند_ رییس هیأت دانش آموزی خراسان جنوبی از برنامه ریزی برای حضور پر قدرت ورزشکاران و تیم های ورزش دانش آموزی خراسان جنوبی در رقابت های کشوری خبر داد.

- سبب ایجاد محدودیت های در عرصه های مختلف کشور شد که تعطیلی رقابت های ورزشی دانش آموزی کشو یکی از این موارد بود که هرچند ضرورت آن بسیار احساس می شد اما به دلیل گفته شده زمینه برای شرکت استعدادهای ورزشی دانش آموزی در رقابت های کشوری فراهم نشد.

این موضوع نتیجه منفی در این عرصه داشت اما چندی پیش مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور از ابلاغ دستورالعمل برگزاری این رقابت ها در تابستان سال جاری خبر داد.

حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور درباره جزییات این دستورالعمل گفت: این مسابقات در دوره دوم ابتدایی به صورت جشنواره فرهنگی- ورزشی برگزار خواهد شد که تعداد شرکت کنندگان 6 دانش آموز (پایه چهارم 2 نفر، پایه پنجم 2 نفر، پایه ششم 2 نفر) و 6 نفر اولیا است.

وی ملاک برگزاری این مسابقات را رده سنی و دوره دوم تحصیلی دانست و اضافه کرد: این رقابت ها در قالب جشنواره فرهنگی- ورزشی دوره دوم ابتدایی برگزار می شود و استان ها ملزم به برگزاری مسابقات انتخابی هستند تا تیم های برتر هر منطقه مجوز حضور در جشنواره کشوری را پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در رقابت های ورزشی دانش آموزی کشور

برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در رقابت های ورزشی دانش آموزی کشور