مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-05-17سياسي

ضرورت تلاش جامعه برای موفقیت در طرح مردمی سازی یارانه


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید با الگوبرداری از بزرگان، با تحمل رنج و سختی زمینه موفقیت اجرای طرح مردمی سازی یارانه را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رییس جمهور آبروی خود را برای اجرای آن گذاشته اند و با تقویت روحیه شهادت طلبی باید روحیه رفاه زدگی را کنار بگذاریم.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان ما تلاش کرده اند با حضور در کشورهای منطقه نگذارند که مدل نظام شیعی پیروز شود و باید بدانیم که پایان هر سختی، آرامش است.

نخعی اضافه کرد: همان گونه که فردوسی از همه سرمایه خود برای رسیدن به آرمان های خلق گذشت ما هم باید با تحمل رنج و سختی زمینه موفقیت اجرای طرح مردمی سازی یارانه را فراهم کنیم.

فردوسی معمار زبان فارسی بهنام فر، عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند هم در این جلسه اظهار کرد: فردوسی، سعدی، حافظ و مولوی چهار شاعری هستند که از آنها به عنوان قله های شعر فارسی یاد می شود که هریک از آنها از جهتی در اوج اند و فرهنگ ایران و جهان مدیون زحمات آنها است.

به گفته وی فردوسی در بین همه حماسه سرایان جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و شاهنامه فردوسی هم از جهات بسیاری بر دیگر آثار حماسی جهان برتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش جامعه برای موفقیت در طرح مردمی سازی یارانه

ضرورت تلاش جامعه برای موفقیت در طرح مردمی سازی یارانه