مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-17پزشكي

پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی در دانشگاه های علوم پزشکی رونمایی می شود


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از رونمایی پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی در دانشگاه های علوم پزشکی به مناسبت هفته خوابگاه ها خبر داد.

- افزود: هفته خوابگاه های دانشگاه های علوم پزشکی از 24 اردیبهشت ماه 1401 آغاز شده است و تا 30 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی گفت: امروز 27 اردیبهشت ماه در چهارمین روز هفته خوابگاه ها پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی در دانشگاه های علوم پزشکی با حضور مسئولان مربوطه رونمایی می شود.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی بر اساس اسناد بالادستی، قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، همچنین الزام دولت به منظور تهیه پیوست فرهنگی برای پروژه های کلان کشوری تهیه شده است.

وی اضافه کرد: المان های معماری و عمرانی، مکانی که باید خوابگاه دانشجویی در آنجا ساخته شود، المان های بوم شناسی و زیست شناختی معیارهایی هستند که در این پیوست فرهنگی به آن پرداخته شده است.

اشراقی با اشاره به حضور خیرین در خوابگاه ها به مناسبت هفته خوابگاه های علوم پزشکی یادآور شد: به مناسبت هفته خوابگاه ها از خیرین برای حضور در خوابگاه ها و دانشگاه ها دعوت به عمل آمده است و مجمع خیرین سلامت در وزارت بهداشت موضوع ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی به ویژه خوابگاه متاهلی را در دانشگاه های علوم پزشکی پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی در دانشگاه های علوم پزشکی رونمایی می شود

پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی در دانشگاه های علوم پزشکی رونمایی می شود