مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-17سياسي

چالش های کار در حوزه روابط عمومی/قول استاندارقم برای رفع مشکلات


مشکلات نهاینه شده ساختاری و کاستی های سخت افزاری و نرم افزاری موجب شده تا روابط عمومی ها آنگونه که باید و شاید نتوانند رسالت و ماموریت خود را در این جایگاه به درستی انجام دهند.

- ؛ گروه استان ها - مهدی بخشی سورکی: در تقویم رسمی کشور 27 اردیبهشت ماه را روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری کرده اند که این روز، فرصت خوبی است تا جایگاه و نقش روابط عمومی ها در نهادها، سازمان ها و دستگاه های مختلف مورد توجه مدیران و نیز آحاد مردم قرار گیرد.

روابط عمومی ها امروز جزو لاینفکی از ارکان مدیریتی در دستگاه های اجرایی و حتی بخش خصوصی به شمار می روند و اهمیت جایگاه آن بر کسی پوشیده نیست.

نقش روابط عمومی ها در تصمیمات استراتژیک سازمان ها دارای اهمیت است و در واقع روابط عمومی ها جزیی از نظام رسانه ای به شمار می روند که نقشی کلیدی بر عهده دارند تا تعامل با افکار عمومی و مدیران به منظور افزایش کارایی در سازمان ها و دستگاه ها را دنبال کنند.

روابط عمومی ها می توانند با بهره گیری از روش های علمی و مدرن ضمن شناساندن ظرفیت های درون سازمانی و نیز برقراری ارتباطی مثبت و سازنده بین کارکنان و مدیریت ارشد و نیز زدودن غبار فراموشی از سازمان ها از وقوع برخی از ناهنجاری های درون و بیرون سازمانی جلوگیری کنند که مجموعه این اقدامات نیازمند مدیریتی پویا، خلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های کار در حوزه روابط عمومی/قول استاندارقم برای رفع مشکلات

چالش های کار در حوزه روابط عمومی/قول استاندارقم برای رفع مشکلات