مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-17سياسي

کارهای مهمی در موسیقی نواحی دارم/ چند نکته برای رفع سوءتفاهم ها


سرپرست و آهنگساز گروه لیان بوشهر در تشریح تازه ترین فعالیت های خود درباره انجام چند کار پژوهشی در حوزه موسیقی آیینی و مذهبی بوشهر، برگزاری کنسرت در اسکاتلند و چند پروژه دیگر سخن گفت.

- محسن شریفیان سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی لیان بوشهر که چندی پیش نیز در جشنواره فرهنگی هنری ایران در مالزی به اجرای چند قطعه ویژه در روز ملی خلیج فارس پرداخته بود، در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر برنامه ریزی خود برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای دیگر توضیح داد: طی سال های اخیر نهایت تلاشم را انجام دادم تا به واسطه حضور همراهانم در گروه موسیقی لیان بوشهر و تجربیاتی که در حوزه پژوهش داشتم کنسرت های متعددی را در تهران و شهرهای دیگر برگزار کنم که بتواند به سهم خود اشاعه دهنده جریانی از موسیقی باشد که دربرگیرنده جذابیت ها و ارزشمندی های موسیقی اقوام ایران به ویژه منطقه بوشهر باشد.

موسیقی هایی که هم برای پژوهشگران می تواند دارای جذابیت باشد و هم برای سایر اقشار جامعه حال خوب و انرژی مثبتی را به واسطه ارزش های موسیقی کشورم منتقل کند.

البته مدتی است که روند برگزاری کنسرت ها در پایتخت متوقف شده که امیدوارم به واسطه همراهی مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانم در چارچوب قوانین به فعالیت خود ادامه دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای مهمی در موسیقی نواحی دارم/ چند نکته برای رفع سوءتفاهم ها

کارهای مهمی در موسیقی نواحی دارم/ چند نکته برای رفع سوءتفاهم ها