مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-17اجتماعي

آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد


داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا پایان وقت امروز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را از روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داوطلبان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از فردا چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود و در روزهای پنج شنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت ماه نیزادامه دارد.

در حال حاضر کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.

sanjesh.

org قرار دارد و داوطلبان تا ساعت 24 امروز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه فرصت دارند از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کنند و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.

sanjesh.

org/FullStory.

aspx?gid=2&id=7658 منتشر شده است و لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد

آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد