مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-17اقتصادي

اختصاص 3 میلیارد تومان برای طرح های بازآفرینی شهری خلخال


در سال جاری 3 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های بازآفرینی شهری خلخال تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ودود محمدی نیاری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با تشریح برنامه های شهرداری خلخال در سال 1401 اظهار کرد: برای طرح بازآفرینی شهری خلخال امسال 3 میلیارد تومان اعتبار مصوب و تخصیص یافته است.

وی با اشاره به همکاری گروه های جهادی در کنار شهرداری در محلات کم برخوردار از زحمات بسیج و سپاه قدردانی کرد و افزود: برای توانمندسازی محلات کم برخوردار شهر خلخال نیز 3 میلیارد از محل اعتبارات پیش بینی شده است.

شهردار خلخال با اشاره به تعریف پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری به میزان 10 میلیارد تومان ادامه داد: 90 درصد این پروژه ها واگذار شده و برای خرید قیر نیز اعتبار لازم به میزان 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تخصیص یافته است.

محمدی بیان کرد: برای مرمت جداول معابر شهر خلخال 500 میلیون تومان و برای جمع آوری آب های سطح و سامان دهی رودخانه های شهر خلخال 650 میلیون تومان پیش بینی اعتبار انجام و این فعالیت ها انجام خواهد یافت.

وی با قدردانی از پیگیری فرماندار خلخال در خصوص واگذاری معدن شن و ماسه به شهرداری خلخال و آغاز فعالیت این معدن از این هفته برای تامین مصالح آسفالت و ساخت معابر و زیباسازی شهر خلخال گفت: 50 باکس ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 میلیارد تومان برای طرح های بازآفرینی شهری خلخال

اختصاص 3 میلیارد تومان برای طرح های بازآفرینی شهری خلخال