مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-17سياسي

انقلابی زیستن مهمترین موضوع کارنامه سپاه است


انقلابی زیستن و انقلابی ماندن مهمترین موضوع کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

- ، مهران فاطمی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه الغدیر در حسینیه ثارالله یزد اظهار داشت: سپاه در تاریخ شناخته شده ما یک پدیده کم نظیر و شاید بی نظیر است، ولادت و رشد و نمو آن در صحنه انقلاب و در صحنه دشوارترین صحنه های انقلاب بوده و در طول دفاع مقدس هم عنصر موثر و تعیین کننده بوده است.

وی عنوان کرد: سپاه باهوش ترین و قوی ترین فرماندهان نظامی را آن هم در سن جوانی تربیت کرد که بسیاری از آنها جزو استراتژیست های برجسته جنگ شدند و سپاه افتخارات و فهرست بلندی از موفقیت ها، تجارت، و نوآوری های فنی دارد.

فاطمی ادامه داد: شاید وقتی سرگذشت پاسداری و فرماندهان شهید سپاه را مطالعه می کنید شبیه به افسانه است اما اینها واقعیت دارد و شاید برای بشر مادی امروز قابل تفسیر نباشد.

استاندار یزد تصریح کرد: یکی از بخش های مهم کارنامه سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است و جریانات مختلف نتوانست این تشکیلات محکم و پربنیه را به بهانه اینکه دنیا تغییر کرده، را تغییر دهد.

فاطمی اظهار داشت: سپاه مجموعه ای است از منتظران شهادت و سپاه معراج شهداست که می توان بوی بهشت را از آن استشمام کرد، سپاه معراج بهشت و محبوب امام و رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی زیستن مهمترین موضوع کارنامه سپاه است

انقلابی زیستن مهمترین موضوع کارنامه سپاه است