مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-17اقتصادي

تکلیف رسانه ها و فعالان فضای مجازی در تبیین طرح توزیع یارانه ها


حضور به موقع و دقیق رسانه ها و فعالان فضای مجازی در صحنه برای تشریح و تبیین اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، - ، عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: این روزها در هفته ارتباطات، هفته ای که متعلق به همه و به خصوص اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی است، یکی از مهمترین تحولات اقتصادی در کشور در حال اجرا است که تبیین آثار و دستاوردها و شیوه اجرای آن نیازمند یاری همه ما و بخصوص رسانه ها است.

وی افزود: برای دهه ها ارز ترجیحی (ویژه و زیر قیمت بازار) به کالاهای اساسی تعلق می گرفت که بخش زیادی از آن هیچوقت به دست مردم و طبقات ضعیف نمی رسید و تنها نصیب واسطه ها می شد.

اگرچه در طول سالیان گذشته تلاش هایی برای حل این معضل بدخیم شده اما متأسفانه همچنان حل نشده باقی مانده بود تا جایی که اخیراً مقدار آن به سالانه حدود 20 میلیارد دلار رسید.

وزیر ارتباطات گفت: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یک الزام قانونی و مصوبه مجلس شورای اسلامی است و دولت در مسیر اجرای آن قدم برداشته است.

وی ادامه داد: این روزها ظرفیت های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور برای اجرای مؤثر این طرح مهم و راهبردی به کمک تیم اقتصادی دولت آمده است تا با تکیه بر پیشرفت های اخیر کشور در حوزه ارتباطات و دسترسی مردم به شبکه و ابزارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف رسانه ها و فعالان فضای مجازی در تبیین طرح توزیع یارانه ها

تکلیف رسانه ها و فعالان فضای مجازی در تبیین طرح توزیع یارانه ها