مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-17اقتصادي

2 دلیل رکود در بازار کهگیلویه و بویراحمد/متولی آموزش کیست؟


رکود در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد دلایلی دارد که باید برای رفع آن ابتدا آموزش های لازم ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در همه سال های اخیر یکی از معضلات استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات، کمبود ها و نواقص بازار استان باز می گردد که علاوه بر قیمت های رنگارنگ در بازار آن هم به دلیل ضعف شدید نظارتی مشکل دیگر کیفیت بسیار پایین بسیاری از اقلام و کالاها در بازار استان است که موجب شده بیشتر خرید ها از بازار دیگر شهرها به خصوص شهرهای همجوار همچون اصفهان شیراز و کازرون و بهبهان صورت گیرد.

این وضعیت بازار استان موجب شده که ادارات دولتی هم خریدهای عمده خود را از بازار سایر نقاط کشور انجام دهند که سبب ضرر و زیان برای استان می شود چرا که پول استان کهگیلویه و بویراحمد در بازار سایر استان ها هزینه شده و این گونه شاهد رونق بیکاری در استان هستیم.

مغازه داران و فروشندگان که به خوبی توجیه نشده اند و از اصول فروشندگی چندان باخبر نیستند و شاید یکی از دلایل آن به عدم آموزش برمی گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از دیدارهای مردمی خود که هر هفته برگزار می شود این موضوع را تذکر داد که باید خریدها از سطح بازار استان صورت گیرد و ادارات به جای خرید کالاها و اقلام از بازار سایر شهرها به بازار استان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دلیل رکود در بازار کهگیلویه و بویراحمد/متولی آموزش کیست؟

2 دلیل رکود در بازار کهگیلویه و بویراحمد/متولی آموزش کیست؟