مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 06:522022-05-17سياسي

مذاکرات وین متوقف نشده و ادامه می یابد/ دولت و مجلس معطل مذاکرات نمی مانند+فیلم


عباس گلروعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره روند مذاکرات وین اظهارکرد: - مذاکرات وین متوقف نشده و ادامه می یابد/ دولت و مجلس معطل مذاکرات نمی مانند+فیلم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حل و فصل مسائل باقی مانده و حرکت به سمت ادامه مذاکرات و گفتگوها، در سفیر اخیر نماینده اتحادیه اروپا به ایران به توافق رسید.

عباس گلروعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره روند مذاکرات وین اظهارکرد: وقفه ایجاد شده در مذاکرات وین نشان می دهد که آمریکایی ها انگیزه و تحرک خاصی برای ادامه مذاکرات ندارند.

وی با اشاره به دلایل توقف مذاکرات وین افزود: مذاکرات وین متوقف نشده بلکه تیم های مذاکره کننده بعد از برگشت به پایتخت های خودشان درحال بررسی موضوعات هستند چرا که فرآیند مذاکرات علاوه بر تیم مذاکره کننده، به اتاق بررسی نیز نیاز دارد.

گلرو با اشاره به سفر اخیر انریکه مورا نماینده اتحادیه اروپا به ایران تصریح کرد: آن چیزی که در سفر اخیر نماینده اتحادیه اروپا به توافق رسید، حل و فصل مسائل باقی مانده و حرکت به سمت ادامه مذاکرات و گفتگوها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات وین متوقف نشده و ادامه می یابد/ دولت و مجلس معطل مذاکرات نمی مانند+فیلم

مذاکرات وین متوقف نشده و ادامه می یابد/ دولت و مجلس معطل مذاکرات نمی مانند+فیلم