مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 04:372022-05-17بين الملل

«محمدبن سلمان» به ابوظبی رفت


ولیعهد عربستان برای تسلیت درگذشت «شیخ خلیفه بن زائد» عازم امارات شد.

- به نقل از العربیه، دفتر پادشاهی سعودی روز دوشنبه اعلام کرد، محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان برای تسلیت درگذشت شیخ خلیفه بن زائد ، به دستور ملک سلمان بن عبدالعزیز، عازم امارات شد.

شیخ خلیفه، رییس پیشین امارات متحده عربی روز جمعه در سن 73 سالگی درگذشت و شیخ محمد بن زائد ، روز شنبه پس از جلسه شورای عالی فدرال به عنوان رییس جدید امارات انتخاب شد.

محمد بن زائد همچنین روز یکشنبه با هیئتی از شاهزادگان سعودی دیدار کرد که این هیئت شامل برخی فرزندان بن سلمان، شاه سعودی نیز بود.

شاهزادگان سعودی در این دیدار همچنین انتخاب شیخ محمد را به عنوان رییس جدید امارات تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، روز گذشته همچنین امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه که برای حضور در مراسم بزرگداشت خلیفه بن زائد آل نهیان رییس فقید امارات متحده عربی به این کشور سفر کرده است، حمایت کامل خود را از محمد بن زائد آل نهیان به عنوان رییس جدید امارات اعلام کرد.

ماکرون در صفحه عربی توییترش با انتشار عکسی از خود در کنار محمد بن زائد در ابوظبی نوشت: برای بزرگداشت شیخ خلیفه بن زائد که به علت ارج نهادن به ارزش های انسانی، تسامح و گفتگو مورد احترام همگان بود، در ابوظبی حضور دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمدبن سلمان» به ابوظبی رفت

«محمدبن سلمان» به ابوظبی رفت