مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 02:572022-05-16اقتصادي

فروش 84 میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب/ افزایش 4 درصدی شمارگان کتاب در سال 1400


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آخرین آمار فروش در نمایشگاه کتاب تهران تا دوشنبه شب حدود 84 میلیارد تومان است که حدود 35 تا 36 میلیارد تومان آن در فضای مجازی خرید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر احمدوند در برنامه گفتگوی ویژه بخش خبری 21 سیما که به موضوع سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب اختصاص داشت، اظهار کرد: به عنوان برگزار کننده، بیشترین اشراف را بر نواقص نمایشگاه کتاب دارم و با اطلاع بر این نواقص، نمایشگاه امسال خوب است چون بعد از وقفه دو ساله احتیاج، اشتیاق و دلتنگی که ایجاد شده بود با برگزاری این نمایشگاه از بین رفت.

وی گفت: همزمان دو نمایشگاه مجازی و حضوری در کنار هم برگزار شد که اتفاق کم نظیری است و سطح زیر بار این نمایشگاه به حدود 90 هزار متر رسید، فکر می کنم نمایشگاه کم نظیر و استقبال مردم ویژه بود، نوع و میزان فروش نشان می دهد که مردم استقبال ویژه ای از نمایشگاه کردند.

احمدوند افزود: ویژگی و هویت نمایشگاه فرهنگی کتاب در کشور ما قدری متفاوت با نمایشگاه های کتاب در جاهای دیگر دنیا است، مخاطب اصلی نمایشگاه کتاب تهران مردم و خانواده ها هستند، در نمایشگاه های دیگر دنیا مخاطبان اصلی نمایشگاه، افراد صنعت نشر مانند ناشران، نویسندگان و مروجان کتاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 84 میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب/ افزایش 4 درصدی شمارگان کتاب در سال 1400

فروش 84 میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب/ افزایش 4 درصدی شمارگان کتاب در سال 1400