مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-05-16اقتصادي

راه تاریک اجاره سند برای وثیقه


اجاره سند ملکی برای آزادی زندانیان، موضوع تازه ای نیست اما با وجود مشکلات زیادی که هم برای اجاره کنندگان سند و هم برای سندگذاران به وجود می آید، چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، تهیه سند برای وثیقه خیلی وقتها نه تنها باری از مشکلات نمی کاهد، بلکه بر گرفتاری خانواده ها و حجم کار دستگاه های قضایی نیز می افزاید.

گاهی سندگذار متضرر می شود اما بیشتر اوقات، این اجاره کننده سند است که ضرر می کند.

یک تجربه هیچ وقت تا این حد دنیای طبقاتی شهر برایم ملموس نشده بود: دنیایی از زیرزمین تا برج عاج، در کنار هم، در تضاد با هم، گوریده در هم، با درگاه هایی پیدا و پنهان، با ساکنانی متفاوت و مراجعه کنندگانی گاه نابلد و گاه آشنا به راه و رسم های خاص آن طبقات که به جریان زندگی در شهر رنگ و پیچ و تاب می دهند.

من، در حوالی میدان ونک، حوالی میدان هفت تیر و حوالی میدان آزادی، از درگاه هایی که تا آن روز برایم ناپیدا بود، وارد بخشی از دنیای زیرزمین شدم که مختص اجاره دهندگان سند برای وثیقه آزادی زندانیان بود؛ دنیایی که برای من، تیره و پر از خون دل شد .

برای همسرم که متهم به جرمی شده بود قرار وثیقه ای چهار برابر مبلغ بدهکاری اش در پرونده که حسابرسی هم نشده بود تعیین کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه تاریک اجاره سند برای وثیقه

راه تاریک اجاره سند برای وثیقه