مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:422022-05-16سياسي

کشمکش ها در واشنگتن بعد از سرنگونی پهپاد 200 میلیون دلاری توسط سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مارک اسپر ، وزیر دفاع آمریکا در دولت دونالد ترامپ در کتاب جدیدش به نام سوگند مقدس روایتی دست اول از رایزنی ها و کشمکش ها در واشنگتن پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک در سواحل هرمزگان توسط سپاه پاسداران انقلاب .

- وزیر دفاع سابق آمریکا روایتی از کشمکش ها در دولت دونالد ترامپ بعد از سرنگونی پهپاد 200 میلیون دلاری گلوبال هاوک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مارک اسپر ، وزیر دفاع آمریکا در دولت دونالد ترامپ در کتاب جدیدش به نام سوگند مقدس روایتی دست اول از رایزنی ها و کشمکش ها در واشنگتن پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک در سواحل هرمزگان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای روز 30 خرداد سال 1398 اعلام کرد که یک فروند پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه کوه مبارک استان هرمزگان هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه قرار گرفته و سرنگون شده است.

در واشنگتن، دو روز قبل از این اتفاق، دونالد ترامپ از مارک اسپر خواسته بوده به عنوان وزیر دفاع جانشین جیمز ماتیس شود که از سمتش استعفا کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش ها در واشنگتن بعد از سرنگونی پهپاد 200 میلیون دلاری توسط سپاه

کشمکش ها در واشنگتن بعد از سرنگونی پهپاد 200 میلیون دلاری توسط سپاه