مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-16سياسي

قرارگاه مقابله با احتکار در گیلان تشکیل شد


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه همه دستگاه های در اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها باید پای کار باشند، گفت: قرارگاه مقابله با احتکار در گیلان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ الیاس کوثری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی بسیج مستضعفین استان گیلان با تعزیرات حکومتی با اشاره به اقدام دولت برای اصلاح اقتصادی، گفت: همه دستگاه ها باید در اجرای این طرح و قانون پای کار باشند.

وی در ادامه به اهمیت طرح مردمی سازی یارانه در توزیع عادلانه ثروت اشاره کرد و گفت: اقدام دولت برای حذف ارز ترجیحی بسیار مهم بوده است به طوری که تمام کارشناسان اقتصادی به درست بودن این طرح اذعان دارند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر عدم وجود کمبود کالا در این استان، بیان کرد: بدون شک انجام طرح مردمی سازی یارانه مشکلاتی را در بازار توسط سودجویان ایجاد می کند که باید این افراد شناسایی و با آنان برخورد جدی شود.

سرهنگ کوثری، از تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در استان گیلان خبر داد و گفت: تشکیل قرارگاه مقابله با احتکار در هر استان توسط بسیج و سپاه باید تشکیل شود هر چند در روزهای گذشته اقدامات خوبی در راستای مقابله با احتکار در گیلان انجام شده و این روند ادامه دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مقابله با احتکار در گیلان تشکیل شد

قرارگاه مقابله با احتکار در گیلان تشکیل شد