مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-05-16سياسي

مشکل آب و فاضلاب محلات جنوبی بوشهر و تنگک ها رفع شود


نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:رفع مشکل آب و فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر و تنگک ها باید اولویت اول آبفا و شهرداری باشد.

- ، عبدالکریم جمیری عصر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر با حضور شهردار بوشهر و مدیر کل آبفا استان در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار داشت: از محلات جنوبی و تنگک ها درخواست ها و مراجعات زیادی به دفتر ما شده و مردم از خدمات رسانی در حوزه آّب و فاضلاب و سیستم زه کشی این محلات گلایه مند هستند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: نگذارید مردم به نقطه ای برسند که اعتراض کنند و نارضایتی بروز دهند زیرا مردم ولی نعمتان ما هستند.

وی گفت: تا قبل از اینکه آستانه تحمل مردم سر برسد باید چاره ای اندیشیده شود تا این مشکلات حل شوند زیرا اگر مردم اعتراض کنند و در این اعتراضات حرمتی شکسته شود دیگر نه این خدمت رسانی برای مردم لذت دارد و نه برای مدیر ارزشی دارد و نه برای نظام اسلامی آورده ای دارد.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید زیر سایه نظام اسلامی آسایش و آرامش داشته باشند و ما مسئولیم که این آسایش و آرامش را فراهم سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب و فاضلاب محلات جنوبی بوشهر و تنگک ها رفع شود

مشکل آب و فاضلاب محلات جنوبی بوشهر و تنگک ها رفع شود