مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:472022-05-16سياسي

همایش بررسی راهکارهای ساماندهی شترهای سرگردان در جاسک


دبیر همایش ساماندهی شترهای سرگردان در شهرستان جاسک گفت: به منظور ساماندهی شترهای سرگردان منطقه و کاهش تصادف های شترهای سرگردان با خودروها و ساماندهی آنها مردم به ویژه اندیشمندان، - حسین روشنی امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: همایش ساماندهی شترهای سرگردان جاسک در همین راستا طرح ریزی و فراخوان دریافت ایده توسط دبیرخانه آن اعلام شده است که علاقه مندان، ایده های خود را تا 24 اردیبهشت ماه  ارسال کردند و به برگزیدگان اول تا پنجم جوایز ارزشمندی داده می شود در همین خصوص قریب به 300 ایده به دبیرخانه این همایش رسید که برخی از آنها تکراری و مشابه هستند.

  وی افزود: ایده های برتر از بین ایده های رسیده به دبیرخانه انتخاب و برای اجرا به متولیان اجرایی داده می شود تا در راستای کاهش تلفات تصادف با شترها استفاده کنند.

دبیر همایش ساماندهی شترهای سرگردان ادامه داد: جان نزدیک به 50 نفر در شهرستان جاسک بین سال های 1390 تا 1400 هجری شمسی در تصادف شترها با خودروها از دست رفت که ضایعه ای جبران ناپذیر بوده و بایستی جلوی این روند گرفته شود.

دبیر این همایش در جاسک گفت: این میزان تلفات به غیر از صدمه های جسمی و خسارت های مادی به خانواده ها و جامعه وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بررسی راهکارهای ساماندهی شترهای سرگردان در جاسک

همایش بررسی راهکارهای ساماندهی شترهای سرگردان در جاسک