مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:422022-05-16سياسي

عدالت اجتماعی در محلات مختلف شهرهای خراسان شمالی رعایت شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: طرح محله اسلامی از اولویت های مدیریت شهری محسوب می شو و باید عدالت فردی و اجتماعی بین ساکنان محلات مختلف رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در نشست کمیته توسعه محلات کم برخوردار استان، اظهار کرد: باید طرح محله اسلامی به عنوان یک چشم انداز در کالبد شهرهای استان جانمایی شده و تلاش کنیم در این طرح با برنامه ریزی و کارشناسی، به رونق توسعه در این مناطق کمتر برخوردار کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید در این مناطق با احداث پارک و فضای سبز سرانه مناسبی ایجاد کنیم، گفت: از سوی دیگر اگر جوانان این مناطق را برای فراگیری شغل به مراکز آموزش فنی و حرفه ای معرفی کنیم، اشتغال مناسبی نیز در این محلات ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: برخی از مناطق حاشیه ای شهرستان های استان محل و پاتوق معتادان شده که باید با این ناهنجاری ها مقابله کرد و اجازه نداد این آسیب های اجتماعی بیش از این به جوانان ما لطمه وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در اجرای این طرح مسجدی را احیا و مقدمات احداث یک درمانگاه را در این مناطق کمتر برخوردار فراهم کنیم درنهایت تبعیض و شکاف بین مردم دارا و ندار نیز کاسته می شود و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت اجتماعی در محلات مختلف شهرهای خراسان شمالی رعایت شود

عدالت اجتماعی در محلات مختلف شهرهای خراسان شمالی رعایت شود