مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-16اقتصادي

آغاز واردات گوشت قرمز گرم از روسیه و پاکستان


گوشت قرمز مشمول آزادسازی قیمتی نبوده و از قبل هم یارانه ای دریافت نمی کرده، این اتفاق یکی از عوارض جانبی طرح اصلاح نظام پرداختی یارانه ها بوده که موقتی است.

- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز واردات گوشت گرم قرمز از روسیه و پاکستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، محمد قربانی در در خصوص تامین و توزیع کالاهای اساسی در بازار با اشاره به اجرای برنامه توزیع یارانه ها در دولت سیزدهم توضیح داد: قبل از اجرای این برنامه تلاش بر آن شد تا ذخایر راهبردی کالاهای اساسی و نهاده ها را ارتقا دهیم تا در طول اجرای این برنامه، مشکلی نداشته باشیم.

در این برنامه مقرر شد قیمت کالاهای اساسی منطبق با قیمت شهریور ماه همان کالاها در نظر گرفته شود و دولت نیز موظف است کاهش رفاه ایجاد شده به دلیل واقعی سازی نرخ ارز را جبران سازد.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز توضیح داد: گوشت قرمز مشمول آزادسازی قیمتی نبوده و از قبل هم یارانه ای دریافت نمی کرده، این اتفاق یکی از عوارض جانبی طرح اصلاح نظام پرداختی یارانه ها بوده که موقتی است.

وی ادامه داد: اقداماتی برای تنظیم بازار صورت گرفته برای مثال واردات گوشت گرم قرمز از روسیه و پاکستان را آغاز کردیم و میزان مناسبی گوشت منجمد در داخل موجود داریم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واردات گوشت قرمز گرم از روسیه و پاکستان

آغاز واردات گوشت قرمز گرم از روسیه و پاکستان