مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-05-16سياسي

تعریف خط امدادی در نمایشگاه کتاب/نیازهای رفاهی مردم جانمایی شد


مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران از تعریف خط امدادی برای ارائه خدمات امدادی با کمترین توقف در این نمایشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران درباره اقدامات رفاهی صورت گرفته در نمایشگاه گفت: با توجه به چیدمان و جانمایی کلی سالن های نمایشگاه، لزوم تغییر فضاهای رفاهی از جمله استراحتگاه ها، بخش امانات و نمازخانه ها مورد تاکید بود.

وی افزود: امسال در طراحی کلی سالن ها شرایطی فراهم شد تا ناشران، در فضای مسقف حضور داشته باشند و از فضای چادری استفاده نشود.

به همین دلیل ناشران عمومی، آموزشی، دانشگاهی، بین الملل، کمک درسی و کودک و نوجوان در فضای مسقف هستند.

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: ایستگاه های مختلفی تحت عنوان استراحتگاه، بالغ بر 7 مورد طراحی شده که سایه بان و نیمکت داشته و در صحن اصلی دورتادور حوض جانمایی شده است.

صفری افزود: سکوهایی برای استراحت در داخل سالن پیش بینی شده و علاوه بر این ایستگاه های امانات در 4 نقطه و نمازخانه هم در 7 نقطه تعبیه شده و همگی فعال هستند و تمامی نمازخانه ها امام جماعت و مکبر دارد.

وی همچنین به استفاده از شاتل های برقی با همکاری شهرداری تهران اشاره و گفت: شاتل ها در شرایط کرونا به دلیل اینک سقف ندارد به راحتی قادر به خدمات رسانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف خط امدادی در نمایشگاه کتاب/نیازهای رفاهی مردم جانمایی شد

تعریف خط امدادی در نمایشگاه کتاب/نیازهای رفاهی مردم جانمایی شد