مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-05-16سياسي

پیام تسلیت جامعه تبلیغی اردبیل در پی درگذشت «آیت الله فاطمی نیا»


جامعه تبلیغی، فرهنگی و قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پیامی درگذشت جانگداز «آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا» را تسلیت گفتند.

- ، جامعه تبلیغی، فرهنگی و قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پیامی درگذشت جانگذار آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفتند که در متن این پیام تسلیت آمده است؛ بسم الله الرحمین الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

استاد فاطمی نیا در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره مندی از فیوضات معنوی و آموزه های عرفانی، سال های متمادی در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین مسائل دینی با موضوع اخلاق و ادب اسلامی پرداخت و شاگردان و علاقه مندان از محضر پر فضیلتش استفاده می کردند.

آن عالم وارسته اخلاق و عرفان از شاگردان برجسته حضرت آیت الله بها الدینی، حضرت آیت الله العظمی بهجت و علامه طباطبایی بودند، در سال های طولانی عمر شریف و با برکت خود معارف حقه اسلام را ترویج نموده و در راه تعلیم مبانی فهم درست و دقیق منابع دینی خدمات درخشانی ارائه کردند و با برپایی جلسات تفسیر صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و زیارت جامعه کبیره باقیات صالحات ارزشمندی از خود برجای گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت جامعه تبلیغی اردبیل در پی درگذشت «آیت الله فاطمی نیا»

پیام تسلیت جامعه تبلیغی اردبیل در پی درگذشت «آیت الله فاطمی نیا»