مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-16سياسي

یک پنجم شهدای لرستان فرهنگی هستند/ توجه دولت به مسئله رفاهیات فرهنگیان


یک پنجم شهدای کل استان متعلق به فرهنگیان و دانش آموزان است ، حدود 6 هزار رزمنده داریم، هزار و 266جانباز ، 97 نفر آزاده جامعه فرهنگیان تقدیم نظام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی عزتی عصر امروز در دیدار صمیمی شورای راهبردی بسیج فرهنگیان با فرمانده سپاه لرستان گفت: ما هم بسیجی هستیم قبل از معلم شدنمان بسیجی بودیم و بسیجی خواهیم ماند و بسیجی بودن را با هیچ پست و مقامی عوض نخواهم کرد.

  وی خاطرنشان کرد: در بزرگداشت معلم همین بس که مولا علی(ع) می فرماید هر کس که مرا حرفی بیاموزد مرا عبد و بنده خود کرده است این سخن جایگاه معلمی را نشان می دهد که امام علی(ع) به صراحت بیان کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: در دستور کار ما هدف غایی سند تحول بنیادی است که در دیدار با مقام معظم رهبری شنیدیم که به بحث اجرایی کردن سند تحول بنیادی گله مند بودند و صراحتا گفتند که بیش از ده سال است سند تنطیم شده اما هنوز اجرایی نشده اما چطور سند 2030 در شش ماه اجرا شد اما سند تحول بنیادی که در شان معلم است در کشور اجرایی نمی شود.

  عزتی بیان کرد: زدن قرارگاه فرهنگی راحت است اما قرارگاهی موثر  است که اجرایی شود  ما نیز گوش به فرمان هستیم در حال اجرایی کردن سند تحول بنیادین هستیم تا در دستور کار ادارات قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پنجم شهدای لرستان فرهنگی هستند/ توجه دولت به مسئله رفاهیات فرهنگیان

یک پنجم شهدای لرستان فرهنگی هستند/ توجه دولت به مسئله رفاهیات فرهنگیان