موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-16اقتصادي

استاندار خوزستان:کالاهای اساسی به وفور در بازار وجود دارد/آرامش در بازار برقرار است


استاندار خوزستان با بیان اینکه کالاهای اساسی به وفور در بازار استان وجود دارد، گفت: آرامش در بازار استان برقرار است مردم نیز اطمینان داشته باشند که کالاها در تمام سطوح در کشور و استان وجود دارند و در اختیار مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،صادق خلیلیان امروز در حاشیه بازدید از فروشگاه های سطح شهر و وضعیت کالاهای اساسی موجود در بازار،اظهار کرد:بازدید امروز در سطوح مختلف انجام شد و کالاهای اساسی به وفور در بنکداران و بازار وجود دارد.

وی افزود:از فروشگاه های بزرگ نیز بازدید صورت گرفت،کالا در این فروشگاه ها وجود داشت و قفسه ها مملو از روغن بود، اما مردم از قیمت های جدید که دولت اعلام کرده بود گله مند بودند.

استاندار خوزستان بیان کرد:در بازار افزایش قیمتی بیش از قیمت مصوب دولت دیده نشد و به دلیل اینکه در اوج تولید مرغ و تخم مرغ هستیم بازار به آرامش می رسد و قیمت ها تقریبا روبه پایین است تا مردم بتوانند مایحتاج خود را تامین کنند.

وی در خصوص وضعیت شکر موجود در بازار تصریح کرد:توزیع شکر نیز انجام شده است، اما افزایش قیمت هم داشته که در حال بررسی آن هستیم.

خلیلیان عنوان کرد:کالاهای اساسی به وفور در بازار استان وجود دارد و بازار روبه آرامش می رود،مردم نیز اطمینان داشته باشند که کالاها در تمام سطوح در کشور و استان وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان:کالاهای اساسی به وفور در بازار وجود دارد/آرامش در بازار برقرار است

استاندار خوزستان:کالاهای اساسی به وفور در بازار وجود دارد/آرامش در بازار برقرار است