مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-16سياسي

بزرگداشت ارتحال امام(ره) باید باشکوه و در شأن انقلاب اسلامی برگزار شود


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد همت مسئولان جهت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد را خواستار شد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی اکبر عزیزی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی ره و قیام 15 خرداد، با اشاره به تاثیر کرونا بر برگزاری مراسم ها ملی و مذهبی طی دو سال گذشته، اظهار کرد: معتقدم برگزاری یک مراسم باشکوه و در شان امام و انقلاب بهتر از چند مراسم پراکنده است و مسئولان استان باید همت کنند تا مراسمی باشکوه را در استان شاهد باشیم.

وی افزود: نظر بنده بر این است که در صورت موافقت استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) نیز در روز 14 خرداد برگزار شود و سخنران برجسته ای برای این مراسم انتخاب شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه برگزاری جلسات و نشست های تبیینی را از جمله اقدامات حائز اهمیت در این خصوص دانست و گفت: با توجه به تعطیلات در مناطق ییلاقی استان هم باید ویژه برنامه هایی تدارک دیده شود.

حجت الاسلام محمدحسین متوسل، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به برخی ویژگی های امام راحل(ره)، اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب دارای صفات اضدادی بودند به نحوی که با وجود حاکمیت بر این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت ارتحال امام(ره) باید باشکوه و در شأن انقلاب اسلامی برگزار شود

بزرگداشت ارتحال امام(ره) باید باشکوه و در شأن انقلاب اسلامی برگزار شود